איך לגבות את חשבון הפייסבוק שלכם? בלחיצת כפתור!

תגידו... יש לכם "פייסבוק" ????
לו רק הייתי מקבל אלף דולר על כל פעם ששאלו אותי את השאלה הזו....



כן!... גם לי יש!
קדימה..... תציעו לי חברות... או לפחות תעשו לייק.... :-)

כן!.... גם לי יש שם כמה דברים חשובים!
תמונות , אלבומים, וידאו , חברים ואנשי קשר, אירועים, קבוצות עניין, התכתבויות ואפילו "תקיעות" (pokes)
אני מנהל שם חלק מהשיווק של העסק, תמונות מהקראטה, הטיול לתאילנד ועוד כמה וכמה עניינים חברתיים...

כן!....  הייתי מ-א-ו-ד שמח לגבות את זה!
את כל החומר! ו... "במכה" אחת אם אפשר!

אם גם אתם שותפים לעניין ... 
כדאי שתדעו שיש דרך ממש פשוטה לעשות את זה.

אפשר לגבות את כל חשבון הפייסבוק שלכם בבת אחת. (הכל כולל הכל!)

ת'כלס איך עושים את זה? איך מגבים את חשבון הפייסבוק?

1. נכנסים לחשבון הפייסבוק שלכם (כרגיל, עם שם וסיסמא)

2. נכנסים להגדרות החשבון מתוך התפריט.


3. בתחתית עמוד ההגדרות (חוצץ "כללי") יש קישור: "הורדת עותק של נתוני הפייסבוק"


4. לחיצה על הקישור תפתח את המסך הבא: יש ללחוץ על הכפתור הירוק 


5. מערכת פייסבוק תכין את הגיבוי ותשלח אליכם מייל בסיום התהליך.
עכשיו צריך לחכות בסבלנות. זה תלוי כמה "חומר" יש לכם. (מומלץ לבדוק את תיבת המייל ולוודא שהמייל לא הגיע בטעות ל - "דואר זבל")


6. לחיצה על הקישור שנשלח במייל תפתח את המסך הבא.
יש ללחוץ על הכפתור הירוק ולהזין סיסמא. לאחר מכן... הקובץ בדרך אליכם.... 



זהו בעצם!
תמונות , אלבומים, וידאו , חברים ואנשי קשר, אירועים, קבוצות עניין, התכתבויות
(אפשר להרגע.. החומר כאן... גם אם יקרה משהו לפייסבוק... יש לכם גיבוי!)

עוד עניין קטן... אם אתם עובדים עם מערכת הפעלה מיושנת (XP?!) תוכלו לפתוח את הקובץ המכווץ (ZIP) באמצעות אחת מהתוכנות הסטנדרטיות (WINZIP, WINRAR וכו...). במערכות ההפעלה החדשות אין צורך בתוכנות מיוחדות.

תהנו!
איציק
:-)