איציק חנן

ובכן, שמי איציק חנן, אני בשנות השלושים לחיי ואיש מחשבים במקצועי, מתמחה בפיתוח מערכות מידע בטכנולוגיות WEB ואחרות. מטבע הדברים במסגרת עבודתי בארגון בו אני מועסק אני ממלא פונקציה טכנולוגית מובהקת ובשנים האחרונות בדרגי ניהול כאלו ואחרים, מנסה לתרום לאחרים מנסיוני ולהפיק תוצרים שמעבר לקידוד עצמו.

את האהבה ומקצוע והניצוץ בעיניים רכשתי לעצמי כבר בגיל צעיר. בהחלט ניתן לכנות אותי "ילד מחשבים" ואולי גם "פריק מחשבים", אני גאה על כך וברוב המקרים זה נותן לי יתרון יחסי מבורך ומצבורי אנרגיה במקצוע התובעני שבחרתי.

אני בהחלט מוצא את עצמי מתרפק בגעגועים על חברות לייצור מחשבים משנות השמונים שרוב העוסקים בתחום אינם זוכרים או מכירים ועל הימים שבהם שפת ה - BASIC המקורית הייתה התחליף השפוי היחידי להזחה של bits ב - Assembler.

ולעומת זאת עדיין נפעם כל פעם מחדש מהחדשנות ששוברת שיאים ומכושר ההמצאה שמאפיין את תחום פיתוח התוכנה.כנראה שבדיוק מהסיבות שציינתי למעלה אני משתכנע בכל יום מחדש שבחרתי במקצוע הנכון עבורי. אני מתקשה לדמיין את עצמי עושה משהו אחר.

בברכה.
איציק חנן.
:-)





חברת smartApps software solutions הינה חברה המתמחה בתחום פיתוח מערכות תוכנה ואינטרנט ומעניקה את שירותיה לחברות לקוחות מובילות במשק הישראלי. צוות המומחים שלנו הינו בעל ידע מקצועי נרחב בפיתוח מערכות תוכנה מורכבות ובטכנולוגיות ניהול מידע ותוכן, אנו נשמח להעמיד לרשותך את הניסיון הרב שצברנו לרבות פתרון תקלות ותחזוקה שוטפת.

בקרו אותנו באתר www.smart-apps.co.il או בדף ה - facebook שלנו.